Arendus
Õpijuhised
1. Süsteemiarenduse protsess ja meetodid
2 Andmehaldus ja andmebaasid
3 Programmeerimine
4 Kasutajaliides ja veebidisain
4.1 Inimese ja arvuti vastasmõjud: juhtnöörid ja standardid
4.1.1 Kommunikatsiooniteooria põhimõisted: saatja, sõnum, vastuvõtja
4.1.2 Kommunikatsioon ja informatsiooni edastamise efektiivseimad viisid
4.1.2.1 Osgood-Shramm’i mudel
4.1.2.2 Info edastamine internetis
4.1.3 Kasutajaliides ja selle erinevad tüübid (tekstiline, graafiline, heliline)
4.1.4 Erinevad kommunikatsioonitehnoloogiad (helid, visuaalsed metafoorid, digitaalsed lõhnad, kompamine)
4.1.5 Kasutajaliidese efektiivsuse testimine võrdluses nõuete ja eesmärkidega
Kordamisküsimused
4.2 Graafiline disain
4.3 Veeb ja hüpermeedia: võimalused ja piirangud
4.4 Veebidisaini nõuded ja meetodid
4.5 Veebilehe loomine
4.6 Veebi programmeerimine
Kasutatud materjalid
4.1.2 Kommunikatsioon ja informatsiooni edastamise efektiivseimad viisid
Õpieesmärgid
Selles peatükis tutvud info edastamise võimalustega tsüklilise protsessina.
« Eelmine
|
Järgmine »