Arendus
Õpijuhised
1. Süsteemiarenduse protsess ja meetodid
2 Andmehaldus ja andmebaasid
3 Programmeerimine
4 Kasutajaliides ja veebidisain
4.1 Inimese ja arvuti vastasmõjud: juhtnöörid ja standardid
4.2 Graafiline disain
4.2.1 Joonised, pildid, värvid ja animatsioonid – peamised graafilise disaini põhimõtted
4.2.2 Piltide ja värvide kasutamine
4.2.3 Pilditöötlemise vahendid
Kordamisküsimused
4.3 Veeb ja hüpermeedia: võimalused ja piirangud
4.4 Veebidisaini nõuded ja meetodid
4.5 Veebilehe loomine
4.6 Veebi programmeerimine
Kasutatud materjalid
4.2 Graafiline disain
Õpieesmärgid
Selle alateema materjale läbi töötades õpid tundma graafilise disaini põhimõisteid, graafika võimalusi ning nende lahendusi tarkvara juures.
« Eelmine
|
Järgmine »