Arendus
Õpijuhised
1. Süsteemiarenduse protsess ja meetodid
2 Andmehaldus ja andmebaasid
3 Programmeerimine
4 Kasutajaliides ja veebidisain
4.1 Inimese ja arvuti vastasmõjud: juhtnöörid ja standardid
4.1.1 Kommunikatsiooniteooria põhimõisted: saatja, sõnum, vastuvõtja
4.1.2 Kommunikatsioon ja informatsiooni edastamise efektiivseimad viisid
4.1.3 Kasutajaliides ja selle erinevad tüübid (tekstiline, graafiline, heliline)
4.1.4 Erinevad kommunikatsioonitehnoloogiad (helid, visuaalsed metafoorid, digitaalsed lõhnad, kompamine)
4.1.5 Kasutajaliidese efektiivsuse testimine võrdluses nõuete ja eesmärkidega
Kordamisküsimused
4.2 Graafiline disain
4.3 Veeb ja hüpermeedia: võimalused ja piirangud
4.4 Veebidisaini nõuded ja meetodid
4.5 Veebilehe loomine
4.6 Veebi programmeerimine
Kasutatud materjalid
4.1 Inimese ja arvuti vastasmõjud: juhtnöörid ja standardid
Õpieesmärgid
Selle alateema materjale läbi töötades õpid tundma vastasmõjude võimalusi ning nende tehnilisi lahendusi.
« Eelmine
|
Järgmine »