Arendus
Õpijuhised
1. Süsteemiarenduse protsess ja meetodid
2 Andmehaldus ja andmebaasid
3 Programmeerimine
4 Kasutajaliides ja veebidisain
4.1 Inimese ja arvuti vastasmõjud: juhtnöörid ja standardid
4.2 Graafiline disain
4.2.1 Joonised, pildid, värvid ja animatsioonid – peamised graafilise disaini põhimõtted
4.2.1.1 Värvimudelid
4.2.1.2 Graafika
4.2.1.3 Graafikaformaadid
4.2.2 Piltide ja värvide kasutamine
4.2.3 Pilditöötlemise vahendid
Kordamisküsimused
4.3 Veeb ja hüpermeedia: võimalused ja piirangud
4.4 Veebidisaini nõuded ja meetodid
4.5 Veebilehe loomine
4.6 Veebi programmeerimine
Kasutatud materjalid
4.2.1 Joonised, pildid, värvid ja animatsioonid – peamised graafilise disaini põhimõtted
Õpieesmärgid
Peatükis tutvud värvimudelite ja graafikaformaatidega.
« Eelmine
|
Järgmine »