4.1.1.1 Info edastamine

Kasutajaliidese disain on seotud selliste mõistetega nagu „kommunikatsioon" ja „info edastamine", millede põhieesmärgiks on võimaldada kasutaja koostöö arvuti ja teiste kasutajatega.
Kommunikatsiooniprotsess meenutab postiteenust:
- saatja peab saatma saajale teate
- teade edastatakse saajale arusaadavas kontekstis
- saaja on võimeline teadet lugema (dešifreerima)
- teade saatjalt saajale edastatakse „vahendaja" ehk serveri kaudu, mis täidab postiljoni rolli.
Informatsiooni võib edastada erinevates vormingutes:
- tekstina
- heli ja pildina.
Kommunikatsiooni peetakse edukaks, kui info edastati saatjalt saajale, saaja sai aru, mida saadeti ja dešifreeris selle korrektselt. See väide kehtib nii tehnoloogilises mõttes (näiteks raadiosaade), kui ka psühholoogilises (inimestevaheline suhtlemine).
Tähtis on veenduda, et saaja omab teate lugemiseks piisavaid tehnilisi vahendeid. Näiteks helifaili elektronpostiga saatmisel peab veenduma selles, et saajal on seade, millega see maha mängida. Vastasel juhul ei saa teate edastamist edukaks lugeda, sest saaja ei saanud vajalikku infot kätte.