Arendus
Õpijuhised
1. Süsteemiarenduse protsess ja meetodid
2 Andmehaldus ja andmebaasid
3 Programmeerimine
3.1 Tarkvara arendusmeetodid ja tehnikad
3.2 Algoritmid ja andmestruktuurid
3.3 Programmeerimiskeeled
3.4 Objektorienteeritud programmeerimine
3.4.1 Objektorienteeritud disaini põhimõtted
3.4.2 Objektorienteeritud programmeerimise põhimõtted
3.4.3 Klass, objekt, meetod ning nende omavahelised suhted
3.4.4 Päriluse ülesehitus ning selle tarvilikkus programmeerijale
3.4.5 Abstrahheerimine ja kapseldamine (teabe peitmine)
3.4.6 Polümorfism ja tarkvara efektiivsem loomine
Kordamisküsimused
3.5 Põhikonstruktsioonid
3.6 Testimine
3.7 Dokumentatsioon ja haldus
3.8 Programmeerimise näited
Lisamaterjalid
4 Kasutajaliides ja veebidisain
3.4 Objektorienteeritud programmeerimine
Õpieesmärgid
Selle alateema materjale läbi töötades õpid tundma objektorienteeritud disaini ja programmeerimise aluseid, mõisteid ning kasutatavaid tehnikaid.
« Eelmine
|
Järgmine »