4.6.2 Integratsiooni väljakutsed veebis

iDevice ikoon 4.6.2 Integratsiooni väljakutsed veebis

Tänapäeva organisatsioonidel seisab ees mitmeid väljakutseid, mis on seotud erinevate veebiteenuste integratsiooniga ja koosvõimega. Vaatamata standarditele olemasolule on enamus veebilahendusi loodud rätsepatööna organisatsioonide sees ning need pole algselt mõeldud koostööks teiste süsteemidega. Klientide ja partnerite paremaks teenindamiseks on erinevad teenused siiski vaja koos tööle panna.

Traditsioonilised integratsioonimeetodid on mõeldud selliste väljakutsete lahendamiseks. Paraku toovad need kaasa mitmeid muid väljakutseid:

Ajakulu - muudatusi on tänapäeval vaja teha kiiresti. Kuigi integratsioonimeetodid on standardsed, tuleb liidestused kõikidesse osasüsteemidesse teha ikkagi rätsepatööna. See eeldab tavalisi arendusmeetodeid, põhjalikku testimist jne. Kiired muudatused on võimalikud ainult siis, kui integreeritavad osad on ühe omaniku valduses. Erinevate omanike süsteemide integratsioon on oluliselt aeganõudvam.

Ebaratsionaalne - isegi kui osapooled soovivad koostööd teha, võib integratsioon osutuda nii keeruliseks, isegi võimatuks, et sellesuunalised pingutused muutuvad ebamõistlikuks. See aga tähendab teiselt poolt möödalastud ärivõimalusi ja suuremaid ärikulusid.

Integratsioonikulud - integratsioonitöödeks võib vaja minna mahukaid arendustöid kõrgekvalifikatsiooniga spetsialistide poolt, mis tähendab väga suuri investeeringuid.