1.3.2 CASE-vahendid elutsükli erinevatel etappidel

Tarkvara arendusprotsessi etapid nõuavad erinevat tuge süsteemiarenduse vahenditelt:
-
projektijuhtimine:
- projektiplaani koostamine ja jälgimine
- ressursside haldus
-
nõuete kogumine ja analüüs:
- info kogumine: küsitluslehtede analüüs
- talitlusprotsesside (äriprotsesside) modelleerimine
- prototüüpimine, so piiratud funktsionaalsusega lahenduse loomine ja kasutajatelt selle põhjal tagasiside saamine
- nõuete haldus: nõuete dokumenteerimine, viitamine, nõuete varustamine atribuutidega (nõude selgus, nõude allikad, jm), nõuete prioritiseerimine, nõuete versioonihaldus (seotuna muudatuse taotleja ja muutuse põhjendusega) jne
- nõuete kogumist ja analüüsi toetav töövahend peaks võimaldama meeskonnatööd, sh võimaldama mitmel kasutajal samaaegset nõuete muutmist, võimaldama määrata erinevatele kasutajarollidele (projektijuht, analüütik, arhitekt, kasutaja) erinevaid õigusi
- andmemudeli ja sõnastiku koostamine, vältides nii mitmetimõistetavusi ja andmete kvaliteediprobleeme (sh dubleerimist)
- olemasolevast, dokumenteerimata koodist, automaatselt dokumentatsiooni genereerimine
-
arhitektuurse disaini väljatöötamine:
- võimaldama visualiseerida arhitektuurset lahendust, toetama valitud metoodikat ja ülesmärkimisviisi, st skeemide koostamise „keelt", nt UMLi
- kirjeldada tarkvara komponente ja nendevahelisi seoseid, liideseid
- versioonihaldust, arhitektuuriotsuste seostamist nõuetega ja muudatustaotlustega
-
programmikoodi loomine, testimine:
- koodi, sh ekraanivormide, raportite, automaatne genereerimine arhitektuurse disaini alusel
- silur (debugger) koodi samm-sammuliseks käivitamiseks ja testimiseks
- testide läbiviimine, sh testide kirjeldamine, käivitamine, tulemuste analüüs ja dokumenteerimine
- koodi kommenteerimine ja dokumenteerimine
- koodi versioonihaldus
-
toote konfiguratsioonihaldus:
- koodi versioonihaldus.